fredag, september 9

Jorden runt.

Oj nu börjar det snart! Jag och Lisa ska alltså resa runt lite i 7 veckor. Sedan fortsätter jag min jorden runt resa med min pojkvän Daniel.
Lite snabb överblick om hur resan kommer se ut för er som vill följa vårt äventyr.
16.30 går flyget mot Hongkong. Där har vi bokat hotell för 2 nätter, men stannar i Hongkong i 7 dagar. Den 17 sep går planet vidare mot Manila, huvudstaden i Filippinerna där vi kommer stanna i nästan 3 veckor. Vi kommer åka till bla Boracay och alla paradisöar.
Efter det tar flyget oss till Saigon i Vietnam. Där kommer vi ta oss upp till Nha trang med ngra stopp på vägen.

Efter Vietnam tar vi oss ner till Indonesien och Bali. Där kommer vi träffa upp Daniel! Där han då varit på Bali i nästan 2 månader och surfat dagarna långa. Lisa kommer vara i Indonesien i 2 veckor sen går hennes flyg hem. Där fortsätter jag och Dano till Australien och Sydney för att stanna i 10 dagar. Sen äntligen till min drömdestiantion FIJI! 2 veckor resandes runt på paradisöar. Sen åker vi vidare till LA, USA. Sen efter att bilat lite runt om i Californien så går vårt flyg hem till Halmstad igen.

Där har ni en liten snabb överblick hur vår resa kommer se ut. Detta ska bli så himla roligt och varken jag eller Lisa fattar att vi kommer sitta på ett plan idag.. Hoppas ni kommer följa oss genom vår resa och gilla våra bilder och äventyr. SEE YA

4 kommentarer:

  1. Hell yeah, EPIC ska det bli!

    SvaraRadera
  2. jag kommer att vara en trogen föjare! om man nu säger så! ;) ROCK the world baby!

    SvaraRadera
  3. När ni är i Vietnam så åk till Ho Chi minh City! Väldigt intressant stad. Ni kan flyga därifrån till Bali sedan.

    Och på Bali, åk till Gili! Paradisö om något.

    SvaraRadera
  4. Jag ska följa din resa med glädje...kommer inte alls vara avundsjuk när jag sitter i ett klassrum och lär mig massa "intressanta" ämnen.

    SvaraRadera