lördag, september 24

ordinary day.










 


Då var det dags för mig (lisa) att blogga med lite bilder från min kamera. Under dom senaste dagarna här på Boracay har jag och bella varje dag haft sjukt skumma funderingar varför varje kines kommer fram och frågar om dom får fotograferas med oss. Svaret blir självklart BIG NO varje gång.. Man ser kineserna vänder sig om och går besviket tillbaka och ställer sig bakom en palm och smygfotograferar mig och Bella. Här om dagen när vi var ute och sprang på stranden(yes, vi höll seriöst på att dö!) så var det x antal kineser som filmade.. Vi tycker detta är väldigt skummt och vi kom därför på olika teorier varför dom vill fotografera hela tiden:
# Bella är blond och är nästan den ända som är blond här på Boracay
# Dom tror att vi är lesbiska
# Dom är bara tröga kineser som vill fotografera allt och inget ( här om dagen såg vi ett gäng kineser som spenderade 10 minuter av sitt liv för att ta kort på ett sugrör)

Annars måste jag säga att jag och Bella har det väldigt bra. Livet är så himla enkelt och underbart här. På tal om filuren bella så är hon världens bästa resepartner, helt klart! Förutom då när hon tvingar mig att bära henne till hotellrummet bara för hon är så livrädd för katterna, eller när hon tvingar mig upp på morgonen. Vi kan ha ganska intensiva disskusioner med vilket kan göra en sjukt irriterad eftersom hon aldrig ger sig. Men förutom detta gör hon mig så otroligt glad och jag skulle absolut inte vilja ha någon annna vid min sida när vi ligger och njuter på stranden. Denna resa är ett minne för livet och jag är så glad att jag får dela allt detta med min fiiiiiiiina bella!

Ha det gött / lisa

1 kommentar:

  1. skojigt, skriv mer och var försiktiga.

    Pappa Magnus

    SvaraRadera