torsdag, november 24

Los angeles


































Mobilbloggr lite med mobilbilder.. Shit, ikväll är sista kvällen på min jorden runt resa! Känns helt overkligt, men ska bli mysigt att komma hem med! Dock får jag bara vara hemma 2 dygn innan jag måste upp till Åre för att börja nya jobbet på J Lindeberg. Fick jobbet igår och var verkligen en sten som ramlade ner av lättnad. USA, California, Los Angeles har annars vart helt underbart mysigt och roligt att fått uppleva! I Santa Monica eller Malibu skulle man kunna bo i.. Vi har vart i Beverly Hills, Hollywood, Venice, Malibu, Bel Air, Hollywood hills mm.. Allt har vart "åååh detta är som i filmerna" haha! Imorgon går planet kl 10 här på Thanksgiving den 24 och landar i Köpenhamn dagen efter kl 12! Stannar i köpenhamn en natt då hela familjen kommer dit så ska vi ha ett mysigt dygn där tillsammans. Kommer nog ha mycket tid att blogga o lägga upp massa bilder ifrån resan när jag kommer till Åre o har massa ensamtid i början innan allt drar igång! Tjotjing

2 kommentarer:

  1. Min käraste käresta, tack för en underbar resa och för oförglömliga minnen och upplevelser tillsammans. Du är det finaste jag vet och det här va bara början.
    Love you and see you very soon again

    SvaraRadera
  2. Finis! Jag vill se bilder från Fiji! Har själv planer på att åka dit och vill se om det verkligen är så fint som alla säger (tvivlar inte en sekund på det dock..)

    ser ut att ha haft en GRYM resa!

    SvaraRadera